Surprise

9 februari 2015 - Nkhoma, Malawi

Er zijn mensen die onze uitnodiging om naar Malawi te komen erg serieus hebben genomen. Afgelopen vrijdag werden we verrast door de onderwijsinspectie, aangekondigd door de tante van Aletta. En daar stonden tot onze verbazing de ouders van Aletta. Onverwachts. Met grootste plannen. Gevolg...vandaag was onze laatste werkdag op school en de komende week gaan we wat leuke plekjes bezoeken in het noorden van Malawi. We hebben vanmorgen op Nederlands tempo moeten werken om al onze taken af te ronden. Het zweet stond op ons voorhoofd, maar het is gelukt. Vanmiddag nog even voor de laatste keer in het ziekenhuis werken en dan lekker genieten van een onverwachte vakantie.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rina van den Dool:
    9 februari 2015
    Echt een aktie voor je vader Aletta. Doe je vader en moeder de groeten van ons. Ik wens jullie een fijne vakantie.
  2. Janny v.d.Vendel:
    gaaf! Geniet ervan!
  3. Frieda Keijzer:
    9 februari 2015
    Echt leuk voor jullie. Geniet van de vakantie met z'n allen. Die hebben jullie echt verdiend!

Groetjes van Frieda Keijzer en Loïs
  4. Gerda:
    9 februari 2015
    Ja dat is eens een verrassing hè
    Had jullie gezichten graag gezien ha ha
    Geniet ze hè
    Groetjes van de Hartogjes
  5. Arta:
    10 februari 2015
    arta is heel jaloers, maar toch ook blij dat ie niet zo'n grote reis hoeft te maken. Nog hele fijne dagen en we zien uit naar jullie thuisreis